16 de julho de 2008

Lapidu na bô

Ladies and Gentlemen ... Khyra!



Lapidu na bô (Orlando Pantera)

Djô pinta bu saia d'otu kor

Djô muda boton di bu buluza

Djô fasi pe sánbu sima Djulái

Po pasa na mi pa N'ka konxeu

Bu fanhi nariz djo troka vóz

Bu pega bu pila bu dedon di pe

Bu trokola odju xuxa kolóla

Bu po xupakáka pe trokado

Ma inda N'sta lapidu na bô minina

N'sta lapidu na bô

Baxu kótxi kótxi minina


Na séti braku bu kabesa


Na tudu pásu ki bu da


(Na tudu lugar ki bu bai)


Djô muda kaminhu pa otu rubera

Na mundu bu st'anda so pa kau rabes


Ta kori di mi djo ba masa bósta


Pilotu mordeu na máma kadera


Bu kre otu algen pa N'sai di bu pe


Bu da-m un borduada bára marmuleru


Bu ferga-m nariz na pipi di taréko


Bu da-m kaldu d'asa kafanhotu


Ma inda N'kontinua lapido na bô minina


Djo tra kása tedja djo pô beton


Bu poi muzaiku na sala jantar


Bu pô kása fino so pa N'skorega


Pa N'kai pa N'da kokéta na txon


Bu poi nogósio na Sukupira


Brajeru ki toma dja subi dja latxi


Djô kunpra Starlet xou di karanbola


Dinheru N'ka sabi di pundi ki ben


Ma inda N'sta lapido na bô minina


Bu cumpra passági djô bai Bissau


Bu ba fasem kórda ku bu Iran


Bu ba rótxa pretu po ba kontrata ku xuxo


Po ka ba ku mi di bez


Kussas ka filábu bu bira dódu


Bu saita na mi, bu koren mon na cocha


Bu odja ma mi e féro kuradu


Bu pega bu bóka bu pô na di meu


Agô ki N'bira lapidu na bô minina
--------------------------------------------------------------
islandboy : http://www.youtube.com/user/munnak

Sem comentários: